8 Ocak 2011 Cumartesi

hayat gailesi zart zurt işte.

evet yine farkettim ki uzundur bakmıyorum senin yüzüne. aslında finalleri takmaz halim ve bilgisayarı açar açmaz msn & face ayrılmaz ikilisini açmam rutin olarak devam etmekte ama arada sen kaynıyorsun ne yazıkki :) görüşemediğimiz günlerde senin aslında ne kadar yararlı bi şey olduğuna karar verdim. şu günlerde mutluyum, final öncesi sessizlik diyorum ben buna :) sadece fizy kapandığı için içimde bi burukluk var o kadar ._.

şu geçen bi haftada düşünüyorumda başıma neler geldi. mükemmel bi insanla kardeşliğimizi ilan ettik. onun dışında ne kadar bencil olduğumu farkettim. sadece kendimi düşündüğüm için ilişkimi bitirdim. ayrıntılara girmiyorum sadece hataydı. ama ne kadar iyi bi insana denk geldiğimi unutmuşum ve birde beni ne kadar çok sevdiğini. beni kaybetemeye göze alarak sırf hatamı göreyim diye ayrılmak için ne yaptıysam aynısını yaptı. düşünememiştim işte onun ne kadar üzüldüğünü, ne kadar çok acıttığını. çok acıtıyomuş anladım (!) inat olsun diye değil sırf göreyim diye. vee yine birlikteyiz. üstümde onunla ilgili baskılar var yok değil ama şuan umrumda değil onu seviyorum ve oluruna bıraktım. çok erken olduğunu düşünenler olabilir ki bende bunu savunanlardandım. aslında hala savunuyorum. ama aşk seni bulduysa ne yapabilirsin :) yeni slogan: dene gitsin, oluruna bırak!

birde şu sülüman olayına değinmek istiyorum. türkiye'nin yeni gündemi. dün yaprak dökümü'nün finaliydi bugün sülüman oldu. harbi yaprak dökümü'nün finali çok konuşulmadı sanki? gündem çabuk değişiyor. şimdi herkes bi şey söylüyo. tartışılan konuya hayretler içerisinde dışardan bakıyorum. yok kanuni sultan süleyman sapık değilmiş nerdeyse bütün hayatını seferde geçirmiş bilmemne. birde bunu türkiye'nin önemli tarihçileri söylüyor. arkadaşlar geçelim bunları! daha olan bi şeyde yok. resmen saray yaşantısını gösteriyo adamlar. yabancı filmde olunca of çok iyi anlatılmış oluyoda bize gelince neden hemen eleştriler? bizim soyumuz nereye dayanıyo araştıran var mı acaba? osmanlı'nın soyu rumlara dayanıyo asıl. adamlarda bunu göstermeye çalışıyolar azıcık ucundanda olsa (!) dün hangi haber kanalıydı tam hatırlamıyorum sanırım habertürk'tü. cengiz semercioğlu konuştu (hürriyet gazetesi yazarı). çok da güzel konuştu aynen katılmaktayım. adam kısaca diyorki: ne bu sabırsızlık! daha ilk bölüm çekildi biraz durun bakalım. tek bi sahnede sultan'ı sapık olarak adlandırmak yanlış. ileriki bölümlerde sefere çıkıcak filan şeklinde konuştu. birde filmin senaristi (meral okay) dizinin bu yıl sadece kanuni'nin 5 yılını bitirebileceklerini ve şuan 9. bölümü yazdığını açıkladı. bununda en az 5 yıl süreceğini biliyoruz artık. eğer tarihin gerçekliklerine göre devam ederse bırakmam. ha milletin derdi beni mi gerdi? gerdi tabi her şeye bi eleştrimiz var çünkü! 

neyse sevgilimi çok seviyorum, kimse umrumda değil, finallerim var, emre aydın'a aşığım, arada uğrarım, hoşçakal falan.

Hiç yorum yok: