9 Şubat 2011 Çarşamba

Şu hayatta yapmak istediğim çok şey olduğunu farkettim. bi yerden başlanmalı artık. hiç kitap okumuyorum mesela hiç. davinci şifresini bitiremedim bi türlü. şu günlerde canımda sıkkın ondan kaynaklanıyo olabilir. sevgili meselelerinden çok sıkıldım. bana göre değilmiş onu anladım. duygularımı yoğun yaşıyorum ve fazla üzüntüye dayanamıyorum. şu yaşadığım bikaç olaydan sonra sevgilim olması içinde erken olduğunu düşünüyorum. şuan bunlar için vakit harcamamam gerektiğini farkettim. ilk defada bu kadar ciddiyim kendime karşı. kimseyi üzmek istemiyorum ama her defasında kendim üzülüyorum. aslında hayatta hiç bi şey için üzülmeye değmez hiç bi şey için ! 

defne joy foster için çok üzgünüm, anlatamam. hayatta bişeylerin değerini anlayabilmek, kavrayabilmek için böyle örneklerin olmak zorunda olması çok acı. gün içinde belkide hiç aklımıza gelmeyen şey bi gün başımıza gelecek olmasıda çok acı. bu gerçekle yaşıyoruz. şöyle bi durumda var. bu sözüde benim için hayatta en özel insanlardan biri, öz olmayan ama öz olsa ancak bu kadar sevebileceğim abim söylemiştir. bugün, tamda şimdi izleyeceğimiz filmin sonunu bilmiyoruz. ama kendi yaşadığımız hayat bi filmse, biz kendi filmimizin sonunu biliyoruz. ben hiç tanımadığım insanın bile sonunu biliyorum. garip değil mi gerçek bu. insan duygusallaşıyor, hayata farklı gözle bakıyor. benim üzüldüğüm ve gerçekten acı çektiğim bi başka noktada; defne, sadece televizyondan görüp tanıdığım bi oyuncu, sunucu vs. defne için bu kadar yıkıldım.. ya da barış manço için ya da barış akarsu için.. yani ailemize bi şekilde ismiyle girmiş insanlar için bu kadar üzülen ben allah korusun ailemden birisini kaybettiğimde ne yapacağım ? düşünemiyorum. düşünmekte istemiyorum zaten. 

onun dışında yazının başında da söylemiştim. yapmak istediğim çok şey var. müzik adına yapmak, söylemek istediklerim var. ve biraz çevre yapmak istiyorum bu konuda. 
çizim yapan ve bu konuda gerçekten başarılı olan arkadaşları tebrik ediyorum burdan ! benim için "sanat" kelimesinin anlamlarından biri. çok ilgi duyuyorum ve çok özeniyorum aslında ama malesef öyle bir yeteneğim yok :)

son olarak guitar hero'ya sarmış durumdayım. sabah akşam oynamak istiyorum. hatta eve alma planlarım var ilerde o derece ._.

şimdilik bu kadar, hayat güzel, üzülmeye değmez hiç bi şey için unutma. kendine dikkat et ! bende edeceğim ;) hoşçakal.

Hiç yorum yok: