25 Mayıs 2011 Çarşamba

Hayat acınası tadında.

Böyle nefes alamıyorum gibi son günlerde. Ne kadar derin çeksemde havayı rahatlıyamıyorum, yetmiyo gibi. Yaşananlar mı beni bu kadar çok yıprattı yoksa yaşanacak olanlar mı bilmem. Gamsız gibiyim gerçi şu ara. Kötü bi şey olsada hissetmiyorum gibi (Sonradan acısı çıkmasında).

Of tatil yapmak istiyorum artık. Uzuuun şöyle, en güneşlisinden.

Insanın hayatında unutamayacağı gerçekler olması çok acı. Benim var. Asla pişman olmadığım acı bi gerçeğim var. Dünyanın neresine gidersem gideyim değişmeyecek olan acı gerçek. He birde finaller var hacıt.

- Takılıyorum işte . Sınıfta bırakmak için resmen uğraş gösteren hocalara yardım ediyorum bende , çalışmıyorum . Iyide yapıyorum bence . Gayet iyi hissediyorum abi . Gamsız hayat .. 


Hadi takılmaca hayatıma devam ediyim öyleyse. Görüşürüz.

Hiç yorum yok: